Working Girl

Morgondagen skulle bli min första dag utan plugg. Hade planerat att ta en lång sovmorgon och bara göra roliga saker under dagen.
Men för en stund sen ringde Bo. Bo, det är han som är chef på Delex. Han undrade om inte jag kunde jobba imorn och på måndag. Visst kan jag det!!
Så det bli ingen sovmorgon imorn, det bli att gå upp vid 05.45. Jobba hela dagen 06.30-16.00! Underbart!
Ska sommarjobba där också. Om ni undrar varför jag ska jobba där istället för på City Gross kan jag ju säga det att det tar tre minuter för mig att cykla till Delex, vilket är en väldigt stor fördel! Tar väl 1,5 timme att cykla till City Gross.
Sen vet jag exakt vilka tider och när jag ska jobba, aldrig på helgen. På City Gross är aldrig något planerat och man får ungefär veta en vecka i taget hur man ska jobba, och det är alltid varannan helg. Dock är det roligare arbetskamrater på City Gross, men att kunna planera sin sommar är ändå bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0