091104

Vi har varit lediga idag. Hur skönt som helst!
Nu går vi i skolan imorn med, sen har vi helg! Vi går i skolan max 3 dagar i veckan nu, fast det är betydligt längre dagar än förut.

Kom nyss hem från gymmet.
Blev modell idag, Willes arm också. Hehe.
Complett skulle ta kort till deras hemsida och då frågade dom om inte jag kunde vara med på ett kort.
Så snart kommer det finnas ett kort på Completts hemsida där jag sitter vid en bicepsmaskin och en träningscoach låsas hjälpa mig.
Willes arm kommer med finnas med.

Nu ska jag och Wille laga köttfärssoppa, passar till detta vädret. Sen ska vi äta det med vitlöksbröd!
Ska bli så gott!
Det snöar ju visst idag med, om man nu kan kalla det för snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0