091106

God morgon!

Vilken hemsk natt jag har haft, eller ja början av den.
Jag kröp ner i min säng och var nära på att somna. Jag hörde att Stina var och bajsade, inget ovanligt med det.
Sen hoppade hon upp i min säng som hon alltid gör när det är dags att sova.
Hon luktade bajs! Ibland luktar det bajs från toaletten när Stina varit där eftersom den är så nära, så jag tänkte inte så mkt på det.
Men sen började Stina bete sig konstigt och började räfsa med klorna i sängen. Det har hon aldrig gjort förr.
Det luktade fortfarande bajs. Så jag tände lampan och lyfte på Stinas svans för att se så att det inte satt någon bajsklump kvar i rumpan.
Och bevare mig väl, det satt en stor sörja av löst bajs i hennes päls vid rumpan!
Och inte bara det, bajset hade kletats ut lite här och där i min säng!
Jag högg tag i stackars Stina och badade hennes lilla rumpa, hon blev jätteledsen.
Sen var det ju bara att byta lakan med.
Sen kunde jag sova, typ. Fick så dåligt samvete för att jag varit lite hård mot Stina, tvättat henne och dragit henne i pälsen vid rumpan. Så jag var tvungen att kela med henne tills hon somnade.

Hon har faktiskt aldrig gjort något sånt här innan, vilket är ovanligt när det gäller kattungar. Hon har aldrig bajsat eller kissat nånannanstans än i kattlådan.

På tal om bajs så ska jag snart till Cilla och äta frukost! Vi ska laga pannkakor.
Sen därefter fortsätter jag min väg mot gymmet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch låter precis som min natt haha !

2009-11-06 @ 10:56:47
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha, på tal om bajs! våra pannkakor smakade ju underbart! :) hihi

2009-11-06 @ 13:16:50
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0