091125

Usch vad jag är trött! Klarar knappt av att hålla ögonen öppna, men vägrar att gå och lägga mig så här tidigt.

Jag fick vara med på ett utvecklingssamtal idag i skolan. Jeg trodde att det högst skulle hålla på i en halvtimme, men nej det höll på i 1,5 timme. Det var lite segt men väldigt lärorikt.
Så kunde ha slutat vid två, men fick sluta kvart i fyra istället.

Sen for jag in till stan och handlade födelsedagspresent bl a till min pojkvän.
Han är i Värnamo hela veckan för han har sin vfu i Gislaved.
Det är väldigt tomt här utan honom.

Jag saknar honom jättemycket!
Men jag menar, vem skulle inte sakna en sån här snygging?




Just det, pappa fyller år idag. GRATTIS PAPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0