091126

Vi hade idrottsdag i skolan idag. Vi var i den stora hallen mitt emot City Gross.
Insåg att min skola ligger ganska nära Max, borde kanske cykla dit på lunchen.

Tanken var att jag idag skulle åka till Värnamo och gratta Willes mamma och kolla på när Julia spelar i Gisleparken. Men det blev för krångligt med tåg och så, sen skulle jag knappt hinna umgås med Wille så det kändes inte lönt.
Istället gick jag på stan i några timmar och köpte mig ett par skor. Jag var tvungen eftersom jag får så ont i fötterna av mina stövlar. Jag köpte ett par med klack. Hur tänkte jag där? Anledningen till att köpa dom var ju för att jag fick så ont i fötterna av dom andra, jag lär ju inte få ont i fötterna i klackskor?
Men dom är sjukt snygga! Jag får helt enkelt bita ihop när det skaver och tänka på hur läcker jag ser ut i mina nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0