Ett oupptäckt geni

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Åh jag är så glad!!! =)

Ni vet den där gamla hemtentan som vi gjorde för ett tag sen. Den som var skitsvår och jättekrånglig.
Vi fick tillbaka den idag.

Och jag fick VG! (det högsta betyget man kan få på universitet).
Jag har ingen aning om hur det gick till, jag är väl helt enkelt ett oupptäckt geni!

Det är så skönt att jag har klarat precis alla uppgifter och tentor som vi har haft hittills.
Är faktiskt stolt över mig själv, och det kan jag vara med all rätt.

Nu måste jag hitta något att belöna mig med.

Beviset!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis Emmmööö:Djag är stolt över dig också!

2009-11-22 @ 00:44:13
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

haha tack jennööö!

jag ringer dig i veckan!

2009-11-22 @ 01:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0