Katten som lekte med elden

Som ni ser så har jag gjort om min blogg lite. Tycker det blev ganska fint.

Har kollat på New Moon ikväll. Förstår inte alls hysterin kring den här filmen. Den var väl inget särskilt, ganska tråkig till och med. Tur att jag inte betalade för att se den, vilket det var tänkt från början.

Har ju inte berättat om Stinas lilla incident i fredags.
Jag hade tänt lite ljus för att göra det mysigt. Jag hade tänt två stycken i fönstret.
Detta tyckte Stina var väldigt spännande.
Jag hann inte riktigt fram till fönstret innan Stina hade hoppat upp där.
Det luktade lite bränt så jag undersökte Stina och hittade en krullig ögonfrans (morrhåren över ögonen).
Haha. Hon hade hunnit lukta på elden och då brann en ögonfrans upp.
Ser lite roligt ut. Det var ju tur iaf att jag hann fånga henne innan hon blev helt pälslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0