Kyla och astma går inte ihop

Usch, jag mår inte alls bra!
Vid den här årstiden blir alltid min astma så mycket sämre. Och det påverkar verkligen hela kroppen när man har svårt att andas.
Man får svårt att tänka, hjärtat värker, kroppen blir trött och seg och då det värsta med att man inte kan få tillräckligt med luft.
Det är som att gå runt och andas genom ett sugrör.
Humöret är ju inte på topp heller.

Förresten så ska inte säsong 3 av True Blood börja visas i december. Den ska börja visas i juni nästa år!
Suck!

Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Heroes och sen ska jag sova. Vår föreläsning är inställd så jag har bara ett seminarium vid tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0