Morgontrött

Jag var så sjukt trött imorse.
Jag skulle byta min linser till ett par nya.
Så jag stoppade in linserna i ögonen och plötsligt blev allt väldigt snurrigt och otydligt. Måste vara något fel på linserna, tänkte jag.
Jag hade kvar dom i ögonen en stund och tänkte att det säkert snart skulle gå över.
Sen inser jag att jag aldrig tog ut dom gamla linserna. Jag hade alltså två linser i varje öga just nu.
Jag är väldigt morgontrött!

Imorse var jag på en föreläsning om religion i tre timmar! Hur tråkigt som helst. Det var så tråkigt att jag i ren protest inte går på nästa som håller på just nu. Gangstervarning!


Kommentarer
Postat av: Löpp

Den var sjukt tråkig! men den besvarar frågorna tills torsdag rätt bra:) Du missade dock höjdpunkten när Joel "NÖS" när fröken "jag pratar alltid om mig själv" pratade...

2009-11-03 @ 17:13:36
Postat av: emmy

Hehe det var ju synd att jag missade det då :P

Men det var otroligt skönt att vara hemma och ligga i soffan :D

2009-11-04 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0