När en lundbergare står i köket, ska männen hålla sig borta!



Jag har bakat knäck idag. Dom blev goda!
Men aldrig att jag visste att det var så svårt att få i knäcken i formarna!
Helt plötsligt så stelnade knäcken i grytan och det blev totalt omöjligt.
Och formarna vände på sig när man hällde i knäcken i dom.
Och allt var Willes fel! Haha, tyckte jag då iaf.
Stackarn. Skrek lite åt honom när han försökte hjälpa mig.

Jag: Men kan du inte bara vara tyst!
Wille: Tänk om du hade haft mens nu, då hade jag inte haft det lätt!

Det där med att skylla på någon annan när det går fel i köket har jag ärft av mamma.
Väldigt många gånger har det tydligen varit ens fel för att man varit i vägen. Hehe.

Nu har Wille åkte hem och jag vinkade av honom på busshållsplatsen.
Saknar honom redan!
Tur att jag har Stina här som kan hålla mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0