Paradise Hotel

 

Såg ni Paradise Hotel igår?

Det var ju ganska pinsamt. Hehe.

Men jag kommer lätt följa det. Jag blir alltid besatt i dokusåpor.
Stör mig redan på hälftet av folket som är med, men det är väl det som är meningen.
Nu tycker jag att ett nytt Big Brother ska spelas in igen. Med massa roliga karaktärer!
Det var ju förresten snack om det förut, varför blev det inget? Eller kommer det bli?


Förresten sök inte på kanal6.se det ska vara tv6.se. Annars får man sig en liten porrig överraskning.
Hähä.


Kommentarer
Postat av: Jennie

åååh baraför de måste jag söka på kanal6! haha

2009-11-16 @ 22:30:30
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

haha besöksantalet på den sidan ökar nog lite nu ;D

2009-11-17 @ 12:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0