Skolbarn

Nu har jag gjort tråkigheter som diskat, bytt kattsand och pumpat min cykel (för första gången i mitt liv!).

Måste ju berätta om lite roligheter som hände i skolan.
Barnen skulle gissa hur gammal jag var. Dom gissade på allt mellan 14 och 30.
Fjorton! Come on?! Så ung ser jag väl ändå inte ut! :O

Utanför personalrummet hängde en lista där barnen kunde skriva upp önskningar om aktiviteter på gympan.
De här tre var roligast.
- Hopa bok
- Ambulansdansen
- Arga leken

Haha, vilken gymnastik det blir om man leker arga leken. Och hur hopar man bok?


Fick sitta med en kille under eftermiddagen och hjälpa honom. När dagen var slut så skrev han i sin loggbok att han haft en perfekt dag! (Jag tog lite åt mig av det för det verkade som han syftade på att det var för att jag varit med honom så mycket. hehe).

Sen när han skulle gå hem så tog han mig i handen och sa: Hej då och tack för idag! Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Och sen bockade han. Haha. Så söt! Extremt kul med en kille på elva år som säger något sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0