091008

Hade ett seminarium mellan 8-10.
Vi hade en ny lärare som vi ska ha i nästa kurs, och nu kändes det verkligen att det är viktigt att ta alla uppgifter seriöst.
Innan har det typ bara varit att läsa lite så man vet vad det handlar om, och mest har man pratat om vad man själv tycker och så.
Men med den här läraren ska vi tydligen bli förhörda på det vi läst!
De texter vi läser är typ omöjliga att förstå.

Aja, det var väl så här man hade tänkt att det skulle vara att läsa på universitet, men eftersom det har varit så slappt och flummigt nu sen vi började så känns det jobbigt.


När jag kom innanför dörren så kutade lilla Stina fram till mig och försökte hoppa upp på mig.
Hon kanske tror att hon är en hund?

Hon gillar mig iaf. Hon följer efter mig nästan hela tiden och vill leka eller kela.
Helt otroligt hur mkt jag tycker om den lilla tussen.


Haha, hon ser inte ut att vilja vara i min famn


Hon sysselsatte sig en bra stund med att krypa under mina armar, fram och tillbaka.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0