Ännu ett inlägg om min katt och den ryska grannen

Har klippt Stinas naglar, eller klor heter det väl när det är på en katt.
Hon har skadat mig och Wille på sista tiden. Hon vill nämligen väldigt gärna klättra upp på ens ben när man står upp.
I morse hoppade hon upp på mig och kloade sig fast, jag hade inga kläder på mig. Förstår ni hur ont det gjorde?
Det blödde en hel del.
Men nu kan stackarn inte ta tag i någonting. Hon försöker hoppa upp i soffan, hon brukar alltid kloa sig fast och dra sig upp sista biten för hon kan inte hoppa så högt, men nu faller hon baklänges istället då hon inte fastnar.
Skönt för mig och Wille - synd om Stina.

Nyss knackade min ryska granne på.
Hon ville låna Stina. Aldrig i livet!!!
Men det var inte det enda hon vill låna. Hon ville även låna mitt kontokort =O.
Vad är det för människa?
Jag sa jag inte hade några pengar på det och då frågade hon om inte jag litade på henne.
Det är väl klart jag inte litar på henne!
Sen berättade hon att hon skulle ha det till att beställa saker på internet, då sa jag att det inte funkade att betala med på internet.
Fast det gör det. Mohaha.



Kolla in posaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0