Det blir bara sjukare och sjukare

Jag vill inte vara tjatig, men jag måste berätta en ny sak om min ryska granne.

Hon knackade nyss på och undrade om inte jag kunde komma in till henne och hjälpa henne att boka en bussbiljett.
Snäll som jag är följde jag med in för att hjälpa henne.

Ni vet kidnappare i alla filmer bor ju ofta i väldigt tomma rum och med massa fotografier på väggarna.
Så såg det ut hos henne.
Och det var inte fotografier på hennes vänner, eller det vet jag förresten inte.
Det var bilder på nakna män och kvinnor. Och det var liksom inte sådär konstnärliga vackra och smickrande bilder, nää det var grov porr!

Herregud.

Jag har fått men för livet.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahah fy fan :P

2009-10-23 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0