Ett litet gnälligt inlägg

Jag saknar min gamla kropp!
Okej, nu lät det typ som jag fått en ny på posten eller nåt.
Det har jag inte!

Jag vill ha tillbaka min vältränade kropp som jag hade innan sommaren.
Innan latheten kom och erövrade min hjärna.

Nu måste jag träna stenhårt och tänka lite mer på vad jag äter och när jag äter. Inte hoppa över några måltider och inte äta godis varje dag.

Vill ju känna mig fin och slank och inte ha en rumpa som hänger vid knäväcken.
Jag vill se ut som jag gjorde när jag var på Kos.


Till och med lite magrutor!


Efter midsommar gick det utför.

Nää, nu får det vara slut på klagandet. Ska ta tag i mitt liv ordentligt.
Och egentligen borde jag väl inte klaga. Jag är ju inte den som går upp i vikt av att äta onyttigt, men mina muskler tynar bort och jag känner mig ohälsosam.
Känns typ som jag har misshandlat min kropp på den senaste tiden. Skärpning Emmy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0