God morgon!

Vet ni hur jag vaknar nästan varje morgon?
En liten kisse står och klappa med sin tass på min mun så jag ska vakna.
När hon sen ser att jag har vaknat börjar hon spinna och kryper in vid mitt hår och lägger huvudet vid min hals och somnar.
Det är nästan lika underbart som att vakna upp bredvid sin pojkvän. =)

Den här veckan är vi "lediga". Vi har en hemtenta som ska lämnas in på fredag.
Och tro mig, det är inte några enkla frågor vi ska svara på. Vi har fått tre frågeställningar som ska bli besvarade på tre sidor var, och det får inte vara 1,5 radavstånd ens!
Suck. Jag har skrivit ungefär en halv sida på den första frågan hittills.
Man måste dessutom koppla till litteratur, tur då att jag har alla böcker! Nej, jag saknar ju såklart den viktigaste.

Kolla in min lilla papegoja. Hon brukar hoppa upp på en när man sitter vid datorn och lägga sig på ens axlar. Sen kan man gå runt och hon sitter kvar där. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0