Jag ska få en bebis

Den här dagen har varit jättetråkig och jag har mått dåligt och varit helt nere.
Men sen tog jag ett viktigt beslut.
Jag ringde en annonsör på blocket och frågade om katten som jag har på bilden nedan.
Och vet ni vad? Katten är min!

Stina ska hon heta. På onsdag ska jag hämta henne.
Hon är bara elva veckor gammal så egentligen är hon för ung, men mamman har inte brytt sig om henne så hon klarar sig helt på egen hand.
Hon är helt rumsren och är en innekatt och kan äta helt själv och är jättesnäll.
Perfekt!
Åhh lilla Stina! Min lilla bebis. =)


Jag ska bli världens bästa mamma till dig!

Hur ska jag klara av att vänta till onsdag. Jag kommer längta ihjäl mig.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis! ska bara övertala min karl (men köper nog en iaf), sen kommer jag att ha en flisan :)

2009-10-04 @ 23:20:29
Postat av: sanna

Gah! Jag kommer våldgästa dej inom en snaaar framtid emmy! Fi fasen vad mysigt med en kattunge, jag tror jag avlider! Behöver du åka hem nån helg till värnamo och behöver akut nån "kattvakt" så vet du vem du MÅSTE ringa! :D Kram

2009-10-05 @ 00:47:43
Postat av: emmy

emelie: jag kan ju säga om dom andra katterna var fina (någon av dom 21 andra hon hade. haha)



sanna: haha du är given kattvakt! du får bli stinas moster! hehe. kom i veckan!

2009-10-05 @ 12:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0