Kattuna

Nu har jag skrivit klart 2 frågor av 3 på hemtentan. Eller nja, klara är dom ju inte. Behövs mycket finjustering. Men det är iaf skönt att man har lyckats fylla ut sidorna.
Nu har jag iaf pluggat klart för ikväll. Ska väl snart lägga mig och försöka att inte försova mig imorn.

Ja, vi har alla olika sovstilar!

Jag har hört att katter kan bli knäppa av kattuna (tonfisk för katter). Stina är väldigt knäpp, eller snarare galen. Hon flänger fram och tillbaka och in i saker och skuttar upp och ner och gör konstiga ljud för sig. Men det är väldigt roligt! Jag gillar knäppa katter, människor med för den delen.

Familjen Cooks katt äter mkt kattuna, den har blivit knäpp av det. Och det värsta är att när man har låtit dom smaka av den ljuvliga kattunan, vill dom inte ha något annat!


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vet redan vad vi ska äta hos mig nästa gång :D

nästa fredag blir det mat hemma hos mig ;)

2009-10-29 @ 01:38:11
Postat av: emmy

okej, blir det kattuna eller? ;)

2009-10-29 @ 08:45:01
Postat av: Emelie

Faktiskt inte, men jag övervägde det ett tag!

2009-10-29 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0