Snart kommer mina små älsklingar!

Snart kommer mamma och pappa hit. Dom har med sig mina favoritpojkar!
Alfons och Eddie (mina brorssöner).
Jag ska gå på bio med dom. Vi ska kolla på Upp.
Mamma och pappa ska gå på en annan film, nämligen Bröllopsfotografen, som jag såg igår.
Jag tycker den var bra, men dom som hade trott att den skulle vara jätterolig blev lite besvikna.
Men jag hade inga förväntningar, säkert därför jag tyckte den var bra.

Jag saknar Alfons och Eddie jättemycket!
Dom är 9 och 5 år gamla.
Ska bli jätteroligt att gå på bio och umgås med dom helt ensam.
Förra året åkte jag och Alfons till McDonald's helt själva.
Det var den bästa dagen i hans liv, sa han!
Awww. Men nu är det inte lätt att vara en bra faster när man bor en bit bort.

Den här filmen ska vara jättebra har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0