Stina har träffat sin släkt

Under helgen har Stina fått träffa sin mormor & morfar, farmor & farfar och moster och faster och fabror (dom kalla sig faktiskt själva så, och jag kallar mig själv för mamma). Sen har hon även träffat en hel del annat folk, som inte är släkt.
Alla är förälskade i henne.
Hon är verkligen världens bästa kattunge. Hon är sötast i hela världen och busar och leker jättemycket. Dessutom är hon lite knasig och brukar trilla omkull. Helt underbar!

Nu sover hon så jag ska passa på att plugga.
Det är svårt att plugga när hon är vaken. Då vill man bara titta på henne hela tiden och leka med henne.

Kommentarer
Postat av: sanna

torsdagkväll. vad gör du då? om du har inget planerat så håll kvällen fri för lilla mig :) jag kan komma med kanelbullar haha ;)eller jag har inga, men jag har piggelin!

2009-10-12 @ 17:17:11
Postat av: emmy

haha då planerar jag in kvällen för dig nu då :)

haha, du får väl se till att baka ;) jag har faktiskt fortfarande kvar piggelin så det behöver du inte ta med dig :P

2009-10-12 @ 23:06:52
Postat av: sanna

ja, men då gör jag det. hör av mig innan. fasen, fortfarande kvar piggelin? haha. baka är inte mina främsta färdigheter direkt, om nån alls. du får nöja dej med mej i en lyxförpackning!;D

2009-10-13 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0