18.35

Hur stora är oddsen att jag ska träffa spanjoren igen, samma dag?
Tro det eller ej, men när vi var på väg mot stallarna igår stötte vi på honom. Han var ännu äckligare mot mig än under dagen. Hört att det enda som hjälper är att ge en örfil, så nästa gång jag träffar honom ska han få en örfil så han lämnar mig ifred!

Jennie är här! Om jag har glömt att säga det.
Igår var vi ett gäng som festade här och sen var meningen att vi skulle till Stallarna. Men istället drog vi på efterfest. Från förfesten till efterfesten, det var nytt.
Efter att ha stött på en del konstiga människor så drog vi hem till Wille på "efterfest". 3 av 5 somnade. Haha.

Nu ska vi snart iväg på fest igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0