Det bor nog en liten tant inom mig

Jag har bakat Claudes kakor. Claude uttalas Klåd, om någon inte visste det.
Claude gick i min klass på högstadiet och en dag hade han bakat världens godaste kakor, och jag fick receptet.
Dom är verkligen svingoda. Det är bara ett problem, det blev ca 50 mer kakor än vad jag har plats med i min frys.
Så om nån här på Campus vill ha lite kakor är det bara att komma och hämta.
Eller så kanske jag kan sälja dom.
Borde kanske ställa mig bredvid kebabvagnen om nätterna och sälja kakor.
Ingen dum idé.



Kommentarer
Postat av: Jennie

emmöööööö skicka över några till mig!

2009-09-15 @ 23:04:31
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

haha tror inte dom blir så goda då xD

du får väl komma och hämta några ;D

2009-09-16 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0