Genom tiderna

Jag har suttit en stund och kollat på gamla kort på mig själv, det är ju liksom kul att se hur mkt man har förändrats.
Men jag har ju ff inte förändrats ett skit!
Möjligtvis att jag såg något mer ovis ut och haft lite olika längd på håret.
Har inte äldre kort än sen nian på datorn tyvärr.

Så här jag iaf sett ut genom åren:


Här går jag i nian och gör den coola blicken genom att kolla över kameran.


Här går jag i ettan.


Ett tag tyckte jag det var fint att platta underhåret och ha lockigt resten.
Hur tänkte jag där?


Tänk så tuff man kan vara.


Från 2an.


Finns typ hundratals cambilder

Nu orkar jag inte mer.

Så här kommer jag se ut om några år iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0