Här ska det vara en rubrik

En nödvändig och onödvändig föreläsning idag. Ungefär som vanligt.

Har kopierat en text som ska läsas till fredag, varit på biblioteket och fixat material till en uppgift. Mycket bra material (tagit från olika bloggar) Haha, men det är ju material iaf! Ingen har sagt att det måste vara bra.

Sen har jag fikat med Elin och Ida. Eller fikat och fikat, vi åt inget, bara drack. Och skrattade!

Snart ska jag till Emelie och få middag. Träffa Lina med, henne får man inte se så mycket. Men det kan ju vara för att hon är bandyproffs. Hon har vunnit sm i bandy!
Eftersom jag inte har något själv att skryta om så får jag skryta om mina kompisar!

Så nu ska jag skryta om en till kompis, nämligen självaste cnatten.
Jennie har tagit körkort! Hurra!!


GRATTIS JENNÖÖÖÖ!!!! (fin bild..)


Kommentarer
Postat av: jennie

mkt bra skrytval tycker jag haha ;D

2009-09-09 @ 17:54:33
Postat av: Emelie

Hon gjorde båda målen i finalen också :O

vi har världens coolaste kompis ;D

2009-09-09 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0