Sagan om duschdrapperiet

Jag hatar, hatar, hatar, hatar min dusch!!

När man sätter på duschen så flyger duschdrapperiet ut så att det blir öppet längst ner. Inte är det nån lutning i mitt badrum inte, så allt vatten hamnar precis överallt i mitt badrum. Efter varje dusch är det översvämning.
Och när man sedan stänger av duschen då sugs duschdrapperiet inåt och klistras fast på ens kropp. Man har bildat ett mänskligt korv med bröd.
Om man böjer sig ner under tiden man duschar, ja då sugs drapperiet mot kroppen och dessutom får man tusen nålar i ryggen. Strålen (strålarna) från duschen är nämligen stenhård!
Inte behöver jag någon spikmatta. Det är bara att böja sig i duschen.
Och vad mer då? Jo om man råkar vända lite grann på huvudet så får man så sjukt mycket vatten i det ena örat att man tror att hjärnan ska rinna ut genom det andra. It's true!

Jag skulle själv vilja se Hasse (hyresvärden) duscha i min dusch och se om han trivs.
Eller nej, det vill jag inte alls det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0