Stackars magen

Jag har så sjukt ont i magen!
När jag opererade bort min blindtarm så upptäckte dom fel på min tunntarm. Dom valde att vänta med att fixa det och när jag har ringt dom senaste gångerna för att jag haft så ont i magen har dom bara sagt att det kan gå över av sig själv. Tack för hjälpen!
Smärtan kan jämföras med blindtarmsinflammation, skillnaden är bara att det gör mindre ont när man drar upp benen.
Jag brukar inte ha ont så här länge när det är tunntarmen som värker, det brukar liksom hålla i ett par minuter och sen komma tillbaka lite då och då under dagen.
Nu har jag haft ont i flera timmar. Kanske måste åka in till sjukhuset, men om dom beslutar sig för att operera kommer jag få ligga inne i 2 veckor. Har inte riktigt tid med det.
Har seminarium vid ett med, vet inte hur jag ska klara att gå på den. Men jag måste.
Sen åker jag nog hem och blir omhändertagen av min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0