Stalker

Ni vet han den spanska killen.
Han har letat upp mitt nummer och nu har han skickat sms till mig och ringt mig.
Har han letat upp mitt nummer, har han säkert även letat upp min adress.
Är det konstigt om jag börjar bli rädd?
Helt seriöst, jag vet inte hur jag ska reagera på detta. Han säger att han måste träffa mig osv. Självklart har jag inte svarat, varken på smset eller samtalet.
Är jag löjlig som är orolig? Han kanske inte menar något ont.
Eller så vill han styckmörda mig och lägga delarna i en svart sopsäck och slänga ut den i skogen.
Han skrev nämligen att vi borde ta en promenad i skogen!
Kan inte den spanska myndigheten komma hit och hämta honom? Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag pallar ju inte gå runt och vara rädd hela tiden.

Tanken var att jag skulle gå ut ikväll, men jag vågar faktiskt inte. Vill inte stöta på honom i mörkret.
Jag önskar Brazil (min katt) vore här. Då skulle jag hålla om honom och gråta. Han är bäst på att trösta.
Men istället ska jag gå till Elin och umgås. Tror det är bättre att vara med lite vänner nu istället för att sitta här helt själv och stirra upp mig.

Usch, jag hatar att känna mig så här svag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0