Tentan närmar sig

Jag har pluggat precis hela dagen.
Vi har tenta på fredag. Jag börjar få panik.
Vi har fått tolv frågeställningar och vi ska kunna hålla ett muntligt föredrag om var och en i 2-3 minuter, men man kommer bara få en punkt och det vet man inte vilken det blir förrän på seminariumet.
Vissa frågor är sjukt svåra och det känns helt omöjligt att resonera om dom i mer än 2 minuter.
Får väl lösa det genom att prata sakta eller något.

Ska förresten bli lite hälsosam nu.
Jag ska inte äta godis på en månad.
Ja, ni får gärna satsa pengar på hur länge jag kommer klara det.

Kommentarer
Postat av: Markus

Pingvingerna?

2009-09-21 @ 23:56:24
Postat av: emmy

dom är slut :D

2009-09-22 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0