The girl next door

Tro det eller ej, men jag har städat, tvättat och pluggat!
Nu återstår det bara 30 sidor i en bok, sen är jag nöjd för dagen.

Gjort om min blogg lite med som ni ser. Ska nog ändra den igen. Den får se ut så ett tag tills jag orkar göra nåt bättre. Men jag har inga roliga redigeringsprogram så jag får sitta i paint och pyssla.
Jag är inte så bra på paint.

Förresten, jag har en rysk granntjej. Hon är mystisk. Det var först igår som jag träffade henne, och sen dess har jag stött på henne sex gånger!
Jag har inget mer att säga till henne nu. Hela mitt engelska ordförråd är tömt.
Måste hon gå ut varje gång jag går ut, eller öppna dörren överhuvudtaget när jag står utanför min.
Jag vet när hon är hemma iaf. Jag vet inte om det är så att dom har glömt isolera hennes lägenhet eller om hon verkligen spelar så hög musik. Hon älskar rysk pop!
Jag är rädd att jag kommer börja gilla det.
Precis som när man börjar sjunga med i E.M.D:s låtar efter att man hört dom några gånger.

Hjälp mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0