Vampyrbesatt

Ni som känner mig vet hur besatt jag brukar bli i några tv-serier, eller jag menar alla tv-serier.
Följer väl typ de flesta, har ju till och med koll på vad som händer i Hem till gården.
Min absoluta favorit just nu, vilken dom flesta andra också har, är True Blood.
Jag drömmer om vampyrer, jag låtsas att Wille är en vampyr, jag leker att jag själv är en vampyr. Jag är besatt!
Men nu när säsong 2 är slut och det finns inget bestämt datum över när säsong 3 ska börja sändas, är jag rädd för att hamna i någon slags depression.
Den kommer säkert inte börja sändas förrän efter jul.

Det finns en kille i Idol som är lik Alexander Skarsgård. Jag ska låtsas att han är en vampyr.



Den här serien är förresten väldigt snuskig.
Den är också väldigt läskig. Jag spolar alltid över introt för det är sjukt skrämmande.
Om ni ville veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0