10 april

Det var en trevlig kväll igår. Början var rolig på Stallarna men sen kom det så mkt folk att man inte kunde röra på sig, man kunde knappt ens andas. Då blev det tråkigt och vi gick hem.

Igår fick jag plötsligt jätteont i ögat. Det hade ingenting med linsen att göra och jag har sköljt det med både linsvätska och vatten, ingenting har hjälpt. Det gör fruktansvärt ont när man blinkar och halva ögat är helt rött. Det känns typ som att det blöder i ögat. Kan det göra det? Smärtan kan ungefär jämföras med en jobbig huvudvärk. Får väl hoppas att det går över snart.

Nu ska jag och min pojkvän på inflyttningsfest. Det blir nog en lugn och tidig kväll för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0