12 april

Idag har det varit sommar!! Tyvärr så fick jag sitta och plugga hela dagen och det kommer jag få göra resten av den här veckan med. Vi har två muntliga redovisningar den här veckan, en på 20 min och en på 30 min. Dessutom ska vi utöver det planera en lektion. Suck! Det som ska vara så fint väder i veckan.

Nu har våra tv-kanaler försvunnit igen. Blir så himla trött på det. Hur ska jag klara mig utan Svenska Hollywoodfruar? Skickade ett klagomail tidigare idag och då ringde dom mig. Kände mig lite dum när det var en liten trevlig farbror som ringde, men efter att kanaler försvinner lite då och då och vi betalar för att det ska fungera blir man faktiskt ganska arg. Tydligen hade dom ingen aning om att detta hänt. Jaja, hoppas det fixar sig tills imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0