25 april

Istället för farfar så följde min lillasyster Annie med familjen hit. Vi fikade och hade det mysigt. Pappa hjälpte oss med en lampa som hängt snett i taket, nu sitter den som den ska. De hade även med sig mitt elpiano. Det blev skitsnyggt att ha mot den ena väggen med den stora växten bredvid. Ska ta kort på det sen, batteriet dog i min kamera. Så nu ska jag spela massa piano, har inte spelat på jättelänge så får väl se om jag minns några ackord och om jag fortfarande kan följa noter.

Strax kommer Tobbe hit för att umgås med Wille. Han får umgås med mig på köpet, stackarn. Nu ska vi hitta på nåt att äta, jag hoppas det blir pizza!

Mamma hade med sig massa frukt och vitsippor till oss =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer du ihåg hur man spelar, måste du hjälpa mig hehe ;)

2010-04-25 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0