28 april

Så var ännu en dag avklarad.
Det är några barn från en annan skola som kommer till skolan och snor cyklar! De har snott nio cyklar nu. Måste ju säga att man blir lite orolig, speciellt när det inte är min egna cykel. Sen är det ett annat gäng med barn från högstadiet som kommer till skolan och bråkar med en kille i en av mina klasser. De hade träffats på stan och slagits en gång. Hallå?! De är tolv år gamla! Är det normalt att syssla med sånt här då? Sno cyklar och slåss på allvar. Jag blev förvånad iaf.

Imorgon ska jag hålla i två lektioner, gjorde det bra förra gången så nu är jag rädd för att det inte alls ska gå lika bra. Jaja, jag får väl ta det som det kommer.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan jag ska träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0