Äntligen fredag!!

Wohoo dessa två hemska veckor är äntligen över! Redovisningen gick bra idag, förutom att vi pratade lite för länge. Nu väntar två veckor med praktik. Ska bli roligt att få träffa mina små knott igen.

Kom precis hem från gymmet. Är totalt utmattad nu. Råkade sätta på mig ett genomskinligt linne (det var mörkt i rummet när jag satte på mig det, okej!). Men upptäckte det innan jag hann gå ut i gymmet och fick sätta på mig tröja. Ville inte dra för mycket uppmärksamhet till mig. Men det kanske jag gjorde ändå när jag satt där med en tjock tröja och svettades ihjäl. Var dock tvungen att ta av mig den när jag tränade kondition, men jag hade ju trots allt sport-bh på mig så så farligt är det väl inte?
Jaja, det blev ett tjockt och tråkgit stycke om mitt genomskinliga linne.

Nu ska jag äta choklad och pyssla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0