Bebis

Minns ni att jag för en tid sen skrev att jag fått veta något roligt, något jag blev jätteglad för? Att jag skulle få något som jag redan har två av?
Eftersom mina två brorssöner har berättat för nästan alla så är det ingen hemlighet längre. Jag ska få ett brorsbarn till!!! Det ska bli så roligt att få bli faster till en liten människa till. Tänk, jag vara bara elva första gången jag blev faster och andra gången femton. Nu är jag iaf tjugoett och tycker det är mycket roligare med bebisar. Inte så roligt att jag tänkt skaffa en egen.
Jag har tjatat så mycket på min bror och hans fru att de ska skaffa ett barn till och på min mamma, jag menar hon skulle väl ha kunnat tvinga dom? Senast i påskas så tjatade jag om det och då var Camilla redan med barn. Dom måste ha skrattat inombords. Så jag måste ju helt enkelt ta åt mig lite av äran till att det här barnet blivit till, det måste ju liksom ha varit tack vare mitt tjat.

Så här såg mina två sötnosar ut som små barn.

Kommentarer
Postat av: jennie

hoho precis vad jag misstänkte :D

guuuud va roooooligt :D

2010-04-27 @ 22:17:31
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0