Freeeedag!

Det är redan helg!
Så sjukt skönt! Nu ska jag vila upp mig ordentligt. Jag är förkyld! Skulle allvarligt talat inte bli förvånad om jag skulle snyta ut hjärnan.

Nu ska jag till Ica och handla baksaker. Ja, saker till rumpan då. Fick hem kuponger idag, vi får en gratis tårta! Wihoo! Sen ska jag hem och baka. Det är väl riktigt smart att göra det när man är förkyld så man kan föra vidare bakterierna med förföriska kakor.

Har förresten mina nya glasögon på mig nu när jag förkyld. Så här ser jag ut med dom. Ni får väl ursäkta min skabbighet, men jag är ju faktiskt förkyld för hundrafemtionde gången i det här inlägget.



Hittade lilla Stina bakom mig så var ju självklart tvungen att prata lite med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0