Glad påsk!

Dagen började med att jag och Jennie promenerade in till stan i det otroligt vackra vädret. Trodde aldrig det skulle vara så mkt folk i stan men det var verkligen proppfullt.
Jag köpte mig ett par skor som jag har trånat efter jättelänge! Dom skulle ringa mig i fall dom fick in ett par 35or för flera veckor sen, men dom ringde aldrig. Vi gick iaf dit idag för att se om dom fått in några ändå. Det hade dom inte, men jag provade ett par 34or och dom passade! Jag fattar inte hur små och smala fötter jag har egentligen. Dom här skorna är fortfarande luftiga i anklarna. Om några år kommer jag väl ha 28 i skostorlek.

Nog om det. När vi kom hem så fick vi alla leta efter våra påskägg. Wille hade gömt våra och jag och Jennie gömde Willes. Jennie var snabbast med att hitta sitt, jag och Wille letade i en hel evighet.
Gott med godis var det iaf!

Snart ska vi äta påskmiddag, fläskfilé =)
Och senare ikväll blir det utgång i stan.

Glad påsk på er!

Skorna jag köpte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0