Han lyssnar, han minns bara inte

Hörde på radion när jag cyklade hem en väldigt intressant undersökning. Tydligen är det så att när män pratar med kvinnor som de känner sig väldigt attraherade av så minns de sämre. Mhm, så nu vet jag varför Wille aldrig kommer ihåg vad jag säger.

Idag har jag cyklat typ 2 mil i ösregn. Jättekul, verkligen! Vi var nämligen tvugna att cykla med barnen till simhallen och sen tillbaka med några andra barn och sen när vi kom fram till skolan sa min lärare att jag gärna fick cykla hem. Åh, omväg! Jag var ju halvägs hemma vid simhallen. Jaja, nu har jag fått motion och en dusch samtidigt.

Just det, man ska väl önska en trevlig valborg och sånt idag. Det kan jag väl göra genom att visa en bild från förra Valborg, då var det minsan inte regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0