Hej hej!

Har inte orkat blogga idag.
Min dag har varit bra iaf. I skolan höll jag i två lektioner för två olika klasser och visade min begreppskarta. Det gick riktigt bra faktiskt. Det är så roligt att få beröm och feedback av de två lärare som brukar vara med mig mest. Idag sa de till och med att de inte hade tvekat en sekund att anställa mig som kollega redan nu, och då har jag 2½ år kvar att plugga! Vet att det låter som att jag skryter, men jag skriver detta för min egen skull. Tänk om jag någon gång i framtiden hamnar på en skola där jag ska göra min VFU och det går skitdåligt. Då är det skönt att kunna gå tillbaka och läsa detta.

Jag var även med på en konferens efter skolan idag i två timmar! Det var verkligen skittråkigt och jag fick inte ut någonting utav det. Och jag som har svårt att sitta still och lyssna var ju nära på att somna typ hundra gånger.
När jag kom hem så cyklade jag hem till Cilla. Vi var och kollade på en lägenhet till henne. Den var jättefin! Sen pratade vi lite om träning och de slutade med att jag cyklade hem och fick köra lite "Beachbody Insanity". Hehe.
Och nu har jag även pluggat. Hela dagen har med andra ord varit fullspäckad.

Nu ska jag sova! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0