Jag dör snart

Jag är trött!
Sista dagen med plugg nu då. Imorgon har vi vår sista redovisning och sen ska jag sova! Jag ska sova som jag aldrig gjort förr.
Nu ska jag laga mat och sen blir det mer plugg. Kommer antagligen avlida någon gång runt sju av tristess. Så har ni några sista ord ni vill säga till mig så gör det kvickt.

På tal om avlida. Imorse fick jag fruktansvärt ont i magen. Typ så ont som jag hade när jag opererade blindtarmen. Misstänker att det är min tunntarm som det har varit fel på sen operationen, men har aldrig haft så ont så länge. Det brukar bara vara några hugg som håller i en minut kanske, nu höll det på i flera timmar. Har fortfarande ont, men det känns mer som träningsvärk nu. Hoppas på att det inte blir värre igen så att jag måste åka in till sjukhuset.



Stina är min bästa medicin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0