Kopieras

Idag har jag varit hemma.
Först blev det en fika med Jennie och en liten sväng på stan, träffade även Daniel och Mimmi lite snabb, mycket trevligt att träffa dom små liven.
Sen tillbringade jag resten av dagen med mina föräldrar och åt god mat och fika. Jag fick även ett påskägg av mamma =). Man blir aldrig för stor för påskägg.

Idag har även min lilla brorson på 5 år opererats, eller kopierats som han själv säger. "Jag ska till sjukhuset och kopieras". Haha, så söt! Det var meningen att han skulle få åka hem idag, men han var dålig så han får antagligen stanna kvar över natten. Vi kan ju tänka lite extra på honom ikväll. Inte så lätt att vara liten och vakna upp efter en operation och ha ont.


Jättegammal bild på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0