Snart fint igen!

Jag kollade nyss på en film på mig och Jennie dansar som två tokar. Filmen kanske är två år gammal eller något och vi är helt galna! Den kommer aldrig visas. Jennie, du måste se den nästa gång du är här!

Mamma ringde innan och talade om att hon och pappa, farmor och farfar kommer hit på söndag. Ska bli mysigt! Första gången min farmor och farfar kommer hit. Så imorn ska jag baka bullar och snickerskakor så jag har nåt att bjuda på. Borde kanske städa också så att dom alltid tror att vi har det så fint.



I helgen ska det bli fint väder och det är jag jätteglad för! =)

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha är de möjligtvis den videon när vi dansar i Annies lägenhet? isåfall vet jag inte om jag vågar titta på den haha :P

2010-04-22 @ 23:37:50
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

hahah ja det är det! jag hade helt glömt bort att vi spelat in en sådan film. haha ska tvinga dig att se den. =D

2010-04-23 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0