What goes around... comes around

Tänk att det verkligen finns människor som kan tänka sig att göra allt för att göra någon olycklig. Till och med ljuga och försöka vända alla människor mot den stackars individen. Vissa människor lever verkligen utan samvete. Tänk att avundsjuka kan driva människor så långt.

Jag är glad att inte jag funtad på det sättet. Det är väl kanske tack vare mina föräldrar, så tack! Det är en underbar känsla att kunna glädjas över någon annans lycka. Jag önskar att alla människor nån gång ska kunna få uppleva det. Tyvärr är allt för många människor alldeles för avundsjuka och svartsjuka av sig.

Det är så svårt att hitta bra vänner. Men jag har hittat några få och dom släpper jag aldrig! Tillit är så viktigt och det är verkligen hemskt när man känner att man inte kan lite på någon. Eller när man berättar något för någon och sen känner sig orolig över att den personen ska sprida det vidare. För det händer ju trots allt ofta?

Nää nu önskar jag att alla skärper till sig och frågar sig om man är nöjd med hur man lever sitt liv och hur man är som person. Kanske dags att göra något åt det? Men vad vet jag, vissa personer verkar ju trots allt älska att såra andra.


Dessa två flickor är jag glad över att ha träffat här på campus

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Och vi dig gumman! :) <3 Du är en riktigt bra vän & jag är glad att jag har dig :)

2010-04-18 @ 19:23:37
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0