Bakdag

Den här helgen har jag träffat vänner och varit på Sivans, två gånger! Men det var faktiskt jättekul. Så härligt att träffa alla igen.

Idag har jag bakat hela dagen. Min pojkvän måste ha blivit glad när vaknade av doften från nybakade bullar. Förutom bullar så har jag bakat snickerskakor och cookies. De ser inte ut som de ska göra, vet inte vad som hände. Men de smakar vanligt iaf. Imorgon får vi gäster från England, måste ju göra ett gott intryck.

Nu ska jag ta en dusch och sen är det dags för den traditionella söndagspizzan, åt ju till och med söndagspizza på Rhodos. På tal om Rhodos så kom jag på lite fler sjuka saker från befolkning på ön. Man fick ha med sig 20 kg bagage när man reste till Rhodos men när vi skulle åka hem så fick vi veta att man bara fick ha 15 kg. Hur går det ihop sig? Det är ju inte så att man gör sig av med 5 kilo när man är på semester. Men vi hade tur och hamnade hos en snäll tant vid incheckningen, andra hade mindre tur och fick betala för massa övervikt. Dessutom gjorde de sönder både min och Willes väska, inga stora skador men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0