Don't mess with me

Igår var min sista arbetsdag. Sorgligt, men samtidigt skönt. Nu är jag ledig tills skolan början och om en vecka ligger jag på Rhodos och solar!

Nu har jag för första gången i mitt liv anmält ett företag till konsumentverket. Det är det här företaget: http://www.eshop247.se/. Beställ aldrig någonting från den sidan! Ni vet ju vilket krångel jag har haft med min telefon. Jag skulle ju få pengar tillbaka och allt verkade så bra. Kontaktade företaget för någon vecka sen och undrade varför jag inte fått mina pengar ännu. Då var det för att något dröjde. Idag fick jag veta att jag inte kommer få några pengar tillbaka då de påstår att telefonen är fuktskadad. Säkert! Den är inte det minsta fuktskadad för jag hann ju knappt använda den. Kameran fungerade ju inte på den när jag fick hem telefonen. Har aldrig varit med om sådant här lurendrejeri. Men nu är dom anmälda så vi får väl se vad som händer.
Så lätt ska dom inte komma undan!



Kommentarer
Postat av: Emma

ha de så bra på rhodos :)

När åker du tillbaka till växjö? <3

2010-08-13 @ 13:23:00
URL: http://emmamalinjohansson.blogg.se/
Postat av: emmy

tack det ska jag ha =)

åker tillbaka 26 (samma dag som vi kommer hem från rhodos) eller 27. är du där då? <3

2010-08-15 @ 13:17:59
Postat av: Emma

Härligt :) Ja då är jag där åker tillbaka den 22e. va kul då får vi festa till det lite innan skolan börjar :D <3

2010-08-15 @ 14:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0