Helgen

Det har varit så skönt att vara i Växjö i helgen. Längtar verkligen tills jag bor där igen (hur många gånger har jag skrivit det nu?)
Jag, Wille, Cilla och Dansken gick runt på stan på kvällarna och kollade på allt folk och band som spelade. Kollade bland annat på Rix Fm och såg Darin. Det var jättemysigt!
Igår passade jag och Wille på att storstäda lägenheten. Konstigt att det blir så stökigt fast man knappt varit där. Kommer ju vara skönt att komma tillbaka till en ren lägenhet sen iaf.
Idag packade vi med oss alla saker vi ska ha med oss till Rhodos nästa vecka. Tog tåget till Värnamo och nu sitter jag här i Fänestad igen.
Imorgon blir det jobb på mitt vanliga dagis igen. Ska bli roligt. Har bara två arbetsdagar kvar, om de inte frågar om jag vill jobba något mer då vill säga. Tycker att jag har jobbat lagom den här sommaren. Inte för mycket, och inte för lite.

Det roligaste under helgen var nog när Dansken satsade 10 kr på ett hjul och vann den här:



Livet är allt bra orättvist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0