I'm back!

Nu är jag hemma igen!
Det har varit en underbar resa med min älskling! Orkar inte berätta om den nu så jag gör det sen.
Var hemma runt 6, imorse alltså. Har sovit tre timmar sen dess, kan inte sova mer. Kommer ju vara trött som en lus sen, men så får det vara.
Nu ska jag packa över allt från resväskan till andra väskor för idag flyttar jag, Wille och Stina hem till Växjö igen. Förresten, hur glad blev inte jag att se min lilla katt igen?! Sjukt hur mkt man kan sakna ett litet djur.
På väg till Växjö ska vi även hämta soffan som vi har beställt. Gött! Sen ikväll ska jag återse mitt folk på Campus.
Okej, inte konstigt att jag inte kan sova. Händer ju massa roligt idag!

Men nu, frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0