Inväntar smärta

Nu ska jag snart åka in till stan. Idag ska jag vaxa benen och bikinilinjen. Aj!
Jag har sparat håret i två veckor nu för att det ska vara tillräckligt långt. Det var nog långt innan jag och Wille blev tillsammans som jag senaste inte rakade mig på två veckor. Ganska så överraskande har jag nu fått veta att jag har dålig hårväxt på benen. Fläckvis har jag faktiskt inget hår alls. Dessutom är de längsta håren på benen (ja de är olika långa också) bara 3 mm. Hade det inte varit så att man helst ska ha fem mm långa hårstrån för att det ska fastna så bra som möjligt på vaxremsan, så hade jag verkligen gläds över detta. Nu är jag mest orolig för att det inte ska gå att vaxa.
Men resten av året kommer jag vara glad över att ha dålig hårväxt ;)

Önska mig lycka till. Vi märker väl om jag kommer ut från salongen levandes.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0